Με καταναλωτική φρενίτιδα θα παρομοίαζε κάποιος αυτό που συμβαίνει τις τελευταίες μέρες με το e-shop της Lamazi. Το προϊόν που το προκάλεσε αυτό είναι μία κουβέρτα. Ναι καλά διαβάζετε είναι μία κουβέρτα που φωσφορίζει στο σκοτάδι και διατίθεται σε 4 χρώματα. Η κουβέρτα αυτή έχει σχέδια αστεράκια, μισοφέγγαρα και δίνει την αίσθηση του ουρανού στο κρεβάτι που θα είναι στρωμένη. Έχει την ιδιότητα μόλις κλείσουν τα φώτα του δωματίου δίνει μία αίσθηση ονείρου στο δωμάτιο σας.
Μπορείτε να το βρείτε στην επίσημη σελίδα του εδώ
Το περίεργο όμως και το εντυπωσιακό με το προϊόν εκτός την καινοτομία του ότι φωσφορίζει στο σκοτάδι είναι τα νούμερα που αντλήσαμε από την πλατφόρμα CrazyNapo και την ίδια την ιστοσελίδα της Lamazi. Περισσότεροι από 3,500 άτομα σε Ελλάδα και Κύπρο αγοράσανε αυτό το προϊόν μέσα σε μόλις 2 ημέρες. Μάλιστα αυτό είχε σαν αποτέλεσμα εχθές η ίδια η εταιρεία να βγάλει παράθυρο στο site της ζητούσε την ανοχή των καταναλωτών λόγο τεράστιου όγκου πωλήσεων για τις καθυστερήσεις των επιβεβαιώσεων. Ένα ακόμα στοιχείο που μας κάνει εντύπωση είναι ότι αυτή η κουβέρτα αναλογικά είχε +16% μεγαλύτερους δείκτες πώλησης ακόμα και από το Iphone13 και το Playstation. Με το βασικό κοινό να είναι γονείς και κυρίως γυναίκες.
Μάλιστα αυτό το πρωτοπόρο προϊόν ανάγκασε σε όλο τον κόσμο τεράστιους ειδησεογραφικούς οίκους να κάνουν ολόκληρο αφιέρωμα όχι τόσο για την καινοτομία του αλλά για τις αποδόσεις πωλήσεων που καταγράφει παντού.