Δεν έφτασαν τα λεφτά που χάρισε η κυβέρνηση στους φίλους της του καναλάρχες και δίνει κι άλλα. Να θυμίσουμε ότι η λίστα Πέτσα τον Μάρτιο και τον Σεπτέμβριο έδωσε πάνω από 50.000.000€ σε κανάλια και site και ραδιόφωνα για να κάνουν εκστρατεία υπέρ της τρομοκρατίας για τον κορονοιό. Και λέμε τρομοκρατίας γιατί αυτό λέγετε τρομοκρατία και προπαγάνδα και όχι δημοσιογραφία.
Eδώ θα βρείτε την μεγαλύτερη και πιο Luxury συλλογή από δονητές και strap στις οικονομικότερες τιμές.
Σήμερα έρχεται και πάλι η Νέα δημοκρατία του Μητσοτάκη να βγάλει και πάλι το χέρι στην τσέπη του κράτους που πλέον έχει άδεια ταμεία από τα πολλά δωράκια και να χαρίσει απλόχερα χρεώνοντας και πάλι τους Έλληνες πολιστές με ακόμα 18,5 εκατομμύρια ευρώ ώστε να μας πείσουν για το εμβόλιο.
Αυτό εκτός από ένοχο και εντελώς ανήθικο είναι και αρκετά ύποπτο. Σε ένα δημοκρατικό κράτος που υποτήθεται υπάρχει το δικαίωμα της επιλογής ποιος είναι ο λόγος να χρηματοδοτηθούν οι ήδη πάμπλουτοι καναλάρχες ώστε να δημιουργήσουν θετική πεποίθηση για κάτι που πάλι θα υπάρχει επιλογή;
Το ακόμα πιο ανήθικο είναι ο τρόπο που πέρασε το εν λόγο άρθρο. Παραμονή Χριστουγέννων δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ το άρθρο που δίνει 18,5 εκατ. ευρώ στα ΜΜΕ για διαφημιστικά σποτ.
Το εν λόγω άρθρο πέρασε στον νόμο περί «Αναδιοργάνωσης του Ταμείου Αρχαιολογικών Πόρων και Απαλλοτριώσεων και μετονομασία του σε Οργανισμό Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων».
Σύμφωνα με την απόφαση του υπουργείου Υγείας, το κονδύλι των 18,5 εκατ. ευρώ που εγκρίνεται θα χρηματοδοτήσει σύμβαση για την παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών, «που συνίστανται ειδικότερα στην εκπόνηση σχεδίου εκστρατείας επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών, καθώς και κάθε άλλης συναφούς υπηρεσίας που απαιτείται για την έγκαιρη υλοποίηση αυτής, για την προστασία της δημόσιας υγείας και τη λήψη μέτρων για την αποτροπή διασποράς του κορωνοϊού COVID-19».
Eδώ θα βρείτε την μεγαλύτερη και πιο Luxury συλλογή από δονητές και strap στις οικονομικότερες τιμές.
Το αντικείμενο της σύμβασης καταλαμβάνει:
α) στο σχεδιασμό, οργάνωση της επικοινωνιακής στρατηγικής, της τοπόθετησης, του χρόνου προβολής και του τρόπου προβολής στο σύνολο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, και ειδικότερα από τους τηλεοπτικούς σταθμούς, από τον έντυπο τύπο, από τα ηλεκτρονικά μέσα με χρήση ηλεκτρονικών εφαρμογών και internet, από τον περιφερειακό τύπο, από ραδιοφωνικά μέσα κατά παρέκκλιση ειδικότερων διατάξεων που αφορούν στη μετάδοση των σχετικών μηνυμάτων από αυτά.
β) στη διαμόρφωση του σχεδιασμού της επικοινωνιακής στρατηγικής και της τοποθέτησης στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας με την ενδεδειγμένη παραμετροποίηση που αφορά όλες τις ομάδες αποδεκτών και συγκεκριμένα τις πληθυσμιακές ομάδες που ορίζονται στο πλαίσιο της παρ. 1 του άρθρου 74 του ν.4761/2020, με κριτήρια την τηλεθέαση των τηλεοπτικών σταθμών, βάσει της διαθέσιμης μέτρησης από ανεξάρτητο φορέα, όπου αυτός υφίσταται, ή με κριτήρια δημοφιλίας, καθώς και με αναφορά στον βαθμό ανταπόκρισης και απήχησης σε κάθε ηλικιακή ομάδα, συμπράττοντα φορέα κοκ ανωτέρω κατά τον αποτελεσματικότερο οικονομικά τρόπο.
Συνεχίζουμε να είμαστε υπερήφανοι λοιπόν και εμείς αλλά και οι 30.000 καθημερινοί αναγνώστες μας που δεν συμμετείχαμε και δεν συμμετέχουμε σε αυτό το σάπιο σύστημα. Αυτό λέγεται χρηματοδοτούμενοι προπαγάνδα.